به گزارش خبرنگار آنا دفتر یزد: دکتر میرجلیلی معاون آموزش ضمن توضیحاتی از روند کار اجرایی امتحانات پایان ترم،وضعیت نظارت بر امتحانات،چاپ و تکثیر سوالات،کیفیت زمان برگزاری امتحانات و مسائل آموزشی توضیحاتی داده و اشاره نمود که برگزاری خوب،صحیح،به موقع و بدون مشکل امتحانات نه تنها اعتبار واحد را بالا می برد بلکه بر سطح کیفیت آموزشی واحد هم موثر است.

وی افزود: دانشجویان باید با دریافت کارت ورود به جلسه و شماره صندلی تعیین شده در امتحان شرکت کنند،همچنین به همراه داشتن کارت شناسایی عکسدار و کارت ورود به جلسه امتحانات لازم می باشد .

این عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد : از کلیه اساتید  دعوت بعمل آمده تا با حضور به موقع و کامل خود نسبت به بر گزاری هر چه بهتر امتحانات اقدام نمایند همچنین برای هر یک از ساختمانهای آموزشی و مدیران، حوزه ی  امتحانی در نظر گرفته شده است تا در کنار حضور کلیه مدیران گروههای آموزشی نسبت به برگزاری شایسته امتحانات برنامه ریزی و اقدام لازم را انجام دهند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه اساتید درخواست گردید تا نسبت به اعلام نمرات به موقع با توجه به جدول زمانبندی آموزش اقدام نمایند و ضمن یادآوری احساس مسئولیت و همکاری پرسنل این واحد در برگزاری آزمون ما در دانشگاه اجرای دقیق و خوب امتحانات پایان ترم را خواستار شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا